Ömer ÖZDEMİR
Başkan Yardımcısı
ÖZGEÇMİŞ 1.Soyadı: ÖZDEMİR 2.Adı: Ömer 3. Doğum Tarihi ve Yeri: 10.09.1957 Hacıveliler Finike/ ANTALYA *Medeni Durumu: Evli-2 Çocuk *(Kızım. Mat öğretmeni. Seferihisar İzmir) *(Oğlum-Selçuk Üniversitesi Müh Fak.Şehir Planlama Bölümü Mezunu) 4.E-posta adresi : omerroz57@gmail.com 5.Telefon ; 505 523 91 57 6.Eğitim Durumu: * A. Ü. , A.O.F Lisans Tamamlama Programı (Türkçe) (Diploma Lisans) *Burdur Eğitim Enstitüsü (Sınıf Öğretmenliği (Diploma) 7. Kariyer: Uzman Öğretmen, Toplam Kalite Yönetimi İl Formatörü, Bilgisayar Formatörü 8.Toplam Çalışma Süresi: 33 yıl 6 ay 9.İş Deneyimi: 01.09.2010 Merkez/Isparta Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu Müdürlüğü (Okul Müdürü) 03.06.1991-06.10.1993 Merkez/Isparta Fevzipaşa İlköğretim Okulu Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı) 20.01.1995-30.07.1999 Merkez/Isparta Halıkent ilköğretim Okulu Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı) 06.010.1987-15.07.1993 Merkez/Isparta Öğretmenevi Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı) 27.01.2005-01.09.2010 Merkez/Isparta Mavikent İlköğretim Okulu Müdürlüğü (Okul Müdürü) 10. Katıldığı Hizmetiçi Kurs ve Seminerler 2006 - Okul Gelişim Mod.Uy.Eğ.Tek.Kul.Kursu 2001 - Bilgisayar Formatör Yetiştirme Öğretmenliği 2010 - Süreç yönetimi
2010 - Yönetimde Verimlilik
2010 - Rapor Hazırlama Teknikleri 2009 - İlk Yardım ve İlk Müdahale 2009 - TKY Ödül Değerlendirme 2008 - TKY İl Formatörü Tazeleme Eğitimi 2007 - Bina Tesis Güvenlik ve Koruma Amir. Eğitimi 2007 - Okul Yönetimini Geliştirme Semineri 2007 - Stratejik Planlama ve Yönetim Semineri 2007 - Yenilikçi Liderlik Semineri 2012 - Öğrenen Lider Öğretmen Semineri 11. Aldığı Ödüller *Takdir Belgesi 4 Adet (1 adet M.E.Bak.Sayın Nimet ÇUBUKÇU tarafından (3 adet Sayın Valilik Makamı tarafından) *
Teşekkür Belgesi 15 adet (Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından) * 2008 – 2009 Eğitim Yılı Mavikent İ.Ö.Okulu Müdürlüğü “Kaliteli Okul/Kurum” kategorisinde Türkiye Üçüncülüğü 12. Proje Çalışmaları Avrupa Comenius proje kapsamında iki projemiz kabul olmuştur. Bu çalışmalar vesilesi ile: İki defa İSPANYA, İTALYA YUNANİSTAN, ROMANYA, MACARİSTAN, POLONYA ya gidilmiştir. Bu ülkelerde eğitim uygulamaları, öğrenci davranışları, yerel yönetimler, yerleşim merkezleri inceleme imkanı bulunmuştur.